Hungarian United Duelists Academy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kezdőlaphttp://unitedhuKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Similar topics
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Statistics
Összesen 236 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Mihi

Jelenleg összesen 14453 hozzászólás olvasható. in 609 subjects
Legutóbbi témák
» Társalgó
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeSzer. Ápr. 12, 2023 10:15 pm by Breaker

» A nap zenéje
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeKedd Jan. 26, 2016 8:09 pm by Nheil

» Windows 7 Ultimate 64 Bit Sp1 Key Finder Torrents
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeKedd Jan. 26, 2016 8:08 pm by Nheil

» Mese mondóka újratöltve
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeVas. Nov. 02, 2014 8:52 pm by Nheil

» A zelső HS verseny!
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeKedd Okt. 07, 2014 7:28 pm by Istipisti

» Verseny szervezési szabályok!
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeHétf. Okt. 06, 2014 11:39 pm by Istipisti

» 2014. Okt 1. tiltó
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeSzer. Okt. 01, 2014 11:22 pm by Istipisti

» Ki is játszik valójában? azaz: Képek a júzerekről
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimePént. Május 09, 2014 11:58 pm by NAKA

» Zene játék
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeVas. Május 04, 2014 2:54 pm by Makk

» HUDA film klub
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeHétf. Ápr. 28, 2014 1:47 pm by Tarantila

» Választás 2014
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeHétf. Ápr. 28, 2014 1:39 pm by Tarantila

» A nap kártyája
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeSzer. Ápr. 16, 2014 9:02 am by Makk

» OCG Banlist 2014 április
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeHétf. Márc. 24, 2014 1:14 am by NAKA

» Isti normál versenye
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeHétf. Márc. 17, 2014 3:15 pm by Istipisti

» Káosz verseny
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeVas. Feb. 23, 2014 11:25 am by Nheil

Top posters
Nheil
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_lcap"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_voting_bar"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_rcap 
Tarantila
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_lcap"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_voting_bar"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_rcap 
Istipisti
Set
R3dNeX
NAKA
Makk
Ragnaros
Cslk
Toki
Poll
Legyen-e normális verseny?
Igen TCG!
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_lcap50%"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_rcap
 50% [ 5 ]
Igen OCG!
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_lcap30%"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_rcap
 30% [ 3 ]
Nem mert homokos vagyok!
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_lcap10%"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_rcap
 10% [ 1 ]
Karalábé!
"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_lcap10%"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_vote_rcap
 10% [ 1 ]
Összes szavazat : 10

"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum

Go down 
2 posters
SzerzőÜzenet
Cslk

Cslk

"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum Empty
TémanyitásTárgy: "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum   "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeHétf. Okt. 08, 2012 8:27 pm

Neo-Spacian Deck a vákuumból:

Mustards:
E-Hero Neos x2 - Kulcs lap.
E-Hero Neos Alius x3 - Kulcs lap kisöccse.
E-Hero Stratos - Nagyon jól elpusztítja az ellenfél s/t-it, hha van E-Hero a field-eden.
E-Hero Prisma x3 - Fusion-t segíti elő. (1700 ATK)
Neo Space Pathfinder x2 - (1800 ATK)
Neo-Spacian Grand Mole - Végig lehet vele tolni a meccset, amíg az ellenfél ki nem millelődik.
Neo-Spacian Air Hummingbird - Végtelen élet.
Neo-Spacian Dark Panther - Másolhatod vele az ellen monster effect-jét (imba)
Neo-Spacian Aqua Dolphin - Hand control.
Neo-Spacian Flare Scarab - Big ATK from eff.
Summoner Monk x2 - Summoner lap.

SpellMagicSorcery:
A Hero Lives x2
Dark Hole
Monster Reborn
Heavy Storm
Miracle Contact x3
Gemini Spark x3
Neo Space x2
Wrath of Neos x2

Traps:
Hero Blast x2
Mirror Force x2
Solemn Judgement
Torrential Tribute x2

Még alpha-ban van a deck, de elég erős. Megvertem vele a következőket: drakyugijudai, reddragonarchfend, heyimdulist, tehbestcradkeng, sazblak, Tarantila, Podddy

Szeretném majd elvinni synchro-ritual irányba is, de ez még csak a jövő zenéje.
Véleményeket, javaslatokat nem várok, anélkül is faja a deck. Köszi.

Vissza az elejére Go down
Nheil
Admin
Admin
Nheil

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTárgy: Re: "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum   "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeHétf. Okt. 08, 2012 9:30 pm

Awesoma deck bros!!!

Azonnal megépítem basszameg. Amúgy nem szoktak ebbe Oversoulokat tenni hogy felélesszed a Neosokat és beatelj 2500 atk val?

Én Pathfinder nem kell hogy kikeresse a Neo Spacet?
Nheil
Admin
Admin
Nheil

Tapasztalati pont

TémanyitásTárgy: Re: "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum   "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeKedd Okt. 09, 2012 2:04 pm

loool éppen Jason mester is épített egy király neospacian decket!

http://yugioh.tcgplayer.com/db/article.asp?ID=2892

1 Black Luster Soldier - Envoy of the Beginning
2 Elemental HERO Neos
3 Elemental HERO Prisma
1 Elemental HERO Stratos
1 Honest
2 Neo Space Pathfinder
1 Neo-Spacian Air Hummingbird
2 Neo-Spacian Aqua Dolphin
1 Neo-Spacian Dark Panther
1 Neo-Spacian Grand Mole

2 A Hero Lives
2 Convert Contact
2 E - Emergency Call
1 Heavy Storm
3 Miracle Contact
3 Miracle Fusion
1 Monster Reborn
2 Neo Space
1 O - Oversoul
1 Reinforcement of the Army
1 The Warrior Returning Alive
3 Wrath of Neos

3 Hero Blast

1 Blade Armor Ninja
1 Elemental HERO Absolute Zero
2 Elemental Hero Air Neos
1 Elemental Hero Aqua Neos
1 Elemental Hero Dark Neos
1 Elemental HERO Escuridao
1 Elemental Hero Gaia
1 Elemental Hero Grand Neos
1 Elemental HERO Great Tornado
1 Elemental Hero Neos Knight
1 Elemental HERO Storm Neos
1 Elemental HERO The Shining
1 Heroic Champion - Excalibur
1 Number 39: Utopia
Cslk

Cslk

TémanyitásTárgy: Re: "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum   "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeKedd Okt. 09, 2012 7:28 pm

Nheil írta:
Awesoma deck bros!!!

Azonnal megépítem basszameg. Amúgy nem szoktak ebbe Oversoulokat tenni hogy felélesszed a Neosokat és beatelj 2500 atk val?

Én Pathfinder nem kell hogy kikeresse a Neo Spacet?

Pathfinder van 2, csak el kéne olvasni a list-et. Wrath of Neos helyére tehetsz 2 Oversoul-t, ez emberfüggő.
Nheil
Admin
Admin
Nheil

Tapasztalati pont

TémanyitásTárgy: Re: "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum   "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitimeKedd Okt. 09, 2012 8:45 pm

soz i cuant rid

(btw Jason deckje sztem kurvajó ez a miracle contact beadja)
Ajánlott tartalom

TémanyitásTárgy: Re: "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum   "FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum I_icon_minitime

"FotNSftMV Deck" Force of the Neo-Spacians from the Mysterious Vacuum
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal