Hungarian United Duelists Academy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kezdőlaphttp://unitedhuKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Similar topics
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Statistics
Összesen 236 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Mihi

Jelenleg összesen 14453 hozzászólás olvasható. in 609 subjects
Legutóbbi témák
» Társalgó
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeSzer. Ápr. 12, 2023 10:15 pm by Breaker

» A nap zenéje
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeKedd Jan. 26, 2016 8:09 pm by Nheil

» Windows 7 Ultimate 64 Bit Sp1 Key Finder Torrents
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeKedd Jan. 26, 2016 8:08 pm by Nheil

» Mese mondóka újratöltve
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeVas. Nov. 02, 2014 8:52 pm by Nheil

» A zelső HS verseny!
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeKedd Okt. 07, 2014 7:28 pm by Istipisti

» Verseny szervezési szabályok!
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeHétf. Okt. 06, 2014 11:39 pm by Istipisti

» 2014. Okt 1. tiltó
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeSzer. Okt. 01, 2014 11:22 pm by Istipisti

» Ki is játszik valójában? azaz: Képek a júzerekről
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimePént. Május 09, 2014 11:58 pm by NAKA

» Zene játék
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeVas. Május 04, 2014 2:54 pm by Makk

» HUDA film klub
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeHétf. Ápr. 28, 2014 1:47 pm by Tarantila

» Választás 2014
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeHétf. Ápr. 28, 2014 1:39 pm by Tarantila

» A nap kártyája
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeSzer. Ápr. 16, 2014 9:02 am by Makk

» OCG Banlist 2014 április
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeHétf. Márc. 24, 2014 1:14 am by NAKA

» Isti normál versenye
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeHétf. Márc. 17, 2014 3:15 pm by Istipisti

» Káosz verseny
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeVas. Feb. 23, 2014 11:25 am by Nheil

Top posters
Nheil
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_lcapZombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_voting_barZombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_rcap 
Tarantila
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_lcapZombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_voting_barZombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_rcap 
Istipisti
Set
R3dNeX
NAKA
Makk
Ragnaros
Cslk
Toki
Poll
Legyen-e normális verseny?
Igen TCG!
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_lcap50%Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_rcap
 50% [ 5 ]
Igen OCG!
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_lcap30%Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_rcap
 30% [ 3 ]
Nem mert homokos vagyok!
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_lcap10%Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_rcap
 10% [ 1 ]
Karalábé!
Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_lcap10%Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_vote_rcap
 10% [ 1 ]
Összes szavazat : 10

Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)

Go down 
4 posters
SzerzőÜzenet
Siverius

Siverius

Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) Empty
TémanyitásTárgy: Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)   Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeHétf. Ápr. 04, 2011 3:01 pm

Mint gondolom ahogy sokan mások, legalábbis az Advanced Lobbyban szinte senki, ti sem nagyon tudjátok, hogy kijött a legújabb Skull Servant szörny, a Wightmare, ami még a KC-ban is bent van már! (Végre valami, halleluja!)

Erre felbátorodván, hogy a The Lady In Wight mellé a Skull Servantok kiegészültek egy negyedik taggal, elkapott a hév, hogy akkor most már ideje lenne egy faja kis paklit összerakni nekik, és így a már elérhető 8-11.000 ATK-os King of The Skull Servantsal pownolni a népet lobbyban.

Jópár meccset végigszoptam mire ez a pakli összeállt nekem, remélem tudtok segíteni, hogy hatásosabb lehessen. (Aki megint valami fish synchroval jön nekem, azzal ~öri hari~!)

TOTAL 40

- Monster(s): 25

Goblin Zombie (x2)
Gorz The Emmisay of Darkness (x1)
King of The Skull Servants (x3)
Magical Merchant (x2)
Mezuki (x1)
Necro Gardna (x1)
Plaguespreader Zombie (x1)
Sangan (x1)
Skull Servant (x3)
Spirit Reaper (x1)
The Lady In Wight (x3)
Wightmare (x3)
Zombie Master (x3)

- Spell(s): 13

Book of Life (x2)
Dark Hole (x1)
Giant Trunade (x1)
Hand Destruction (x3)
Monster Reborn (x1)
Reload (x2)
Veil of Darkness (x3)

-Trap(s): 2

Mirror Force (x1)
Torrential Tribute (x1)

A hozzászólást Siverius összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Ápr. 05, 2011 8:31 am-kor.
Vissza az elejére Go down
Nheil
Admin
Admin
Nheil

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTárgy: Re: Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)   Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeHétf. Ápr. 04, 2011 5:29 pm

- Reload
- Mirror Force
- Torrential

+ Opti Camouflage Armor
+ Dark Armed Dragon
+ Trechareous Trap Hole

pendecho

pendecho

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 8-5

TémanyitásTárgy: Re: Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)   Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeHétf. Ápr. 04, 2011 5:56 pm

-1 hand destruction
+1 allure of darkness
Tarantila
Admin
Admin
Tarantila

Tapasztalati pont
Credits: 75
Győzelmi mutató: 11-5

TémanyitásTárgy: Re: Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)   Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeSzer. Ápr. 06, 2011 11:20 pm

+akármien deck
- ez a szar
https://hungarianudacademy.hungarianforum.com
Nheil
Admin
Admin
Nheil

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTárgy: Re: Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)   Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeSzer. Ápr. 06, 2011 11:50 pm

+1 sparks

-1 sparks
Siverius

Siverius

TémanyitásTárgy: Re: Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)   Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitimeCsüt. Ápr. 07, 2011 11:06 am

Az jó... Akkor neked meg sok sikert az akármilyen paklidhoz.
Amúgy csak hogy tudd az akármilyenbe beletartozik pl az Arcana Force is. XD
Ajánlott tartalom

TémanyitásTárgy: Re: Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)   Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants) I_icon_minitime

Zombie Wars ep I. Attack of the Grave (Skull Servants)
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal