Hungarian United Duelists Academy
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kezdőlaphttp://unitedhuKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Similar topics
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Statistics
Összesen 236 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Mihi

Jelenleg összesen 14453 hozzászólás olvasható. in 609 subjects
Legutóbbi témák
» Társalgó
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeSzer. Ápr. 12, 2023 10:15 pm by Breaker

» A nap zenéje
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeKedd Jan. 26, 2016 8:09 pm by Nheil

» Windows 7 Ultimate 64 Bit Sp1 Key Finder Torrents
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeKedd Jan. 26, 2016 8:08 pm by Nheil

» Mese mondóka újratöltve
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeVas. Nov. 02, 2014 8:52 pm by Nheil

» A zelső HS verseny!
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeKedd Okt. 07, 2014 7:28 pm by Istipisti

» Verseny szervezési szabályok!
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeHétf. Okt. 06, 2014 11:39 pm by Istipisti

» 2014. Okt 1. tiltó
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeSzer. Okt. 01, 2014 11:22 pm by Istipisti

» Ki is játszik valójában? azaz: Képek a júzerekről
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimePént. Május 09, 2014 11:58 pm by NAKA

» Zene játék
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeVas. Május 04, 2014 2:54 pm by Makk

» HUDA film klub
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeHétf. Ápr. 28, 2014 1:47 pm by Tarantila

» Választás 2014
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeHétf. Ápr. 28, 2014 1:39 pm by Tarantila

» A nap kártyája
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeSzer. Ápr. 16, 2014 9:02 am by Makk

» OCG Banlist 2014 április
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeHétf. Márc. 24, 2014 1:14 am by NAKA

» Isti normál versenye
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeHétf. Márc. 17, 2014 3:15 pm by Istipisti

» Káosz verseny
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeVas. Feb. 23, 2014 11:25 am by Nheil

Top posters
Nheil
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_lcapArcana Force: Do you believe in the destiny? I_voting_barArcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_rcap 
Tarantila
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_lcapArcana Force: Do you believe in the destiny? I_voting_barArcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_rcap 
Istipisti
Set
R3dNeX
NAKA
Makk
Ragnaros
Cslk
Toki
Poll
Legyen-e normális verseny?
Igen TCG!
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_lcap50%Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_rcap
 50% [ 5 ]
Igen OCG!
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_lcap30%Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_rcap
 30% [ 3 ]
Nem mert homokos vagyok!
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_lcap10%Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_rcap
 10% [ 1 ]
Karalábé!
Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_lcap10%Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_vote_rcap
 10% [ 1 ]
Összes szavazat : 10

Arcana Force: Do you believe in the destiny?

Go down 
SzerzőÜzenet
Siverius

Siverius

Arcana Force: Do you believe in the destiny? Empty
TémanyitásTárgy: Arcana Force: Do you believe in the destiny?   Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeSzer. Júl. 21, 2010 1:37 pm

Csá- Cső- Szevasztok!

Az elmúlt napjaim kutatási területe (már kezdem valami őrült tudósnak érezni magam ezen a téren XD) mint azt páran már tudják, nem más volt, mint az Arcana Force téma. Vannak vonzó képességeik és az Arcana Call csapdával még azt is kimerem jelenteni, hogy jól kombinálnak egymással.
De egy picit más téma. Gondolom már a tökötök tele van a sokmilló paklimmal az oldalon. Ez van, nem ok nélkül teszem ki őket, és nem ok nélkül pediázom is a kártyákat. Egyrészt, a "kutatási anyagomat" azért tárom elétek, hogy segítséget kérjek tőletek, hogy jobbá tehessük őket, másrészt, ha bárki új kerül ide, akkor kedvének megfelelő paklit választhasson innen, aminek a segítségével, képes nyugodt szívvel bemenni lobbyba funolni/gyakorolni, és ne egy olyan 60 lapos paklival szerencsétlenkedjen, aminek a csúcs kártyájái a Dark Magician és a Remove Trap spell.
Szóval az eredmény:

TOTAL 40
Szörnyek: 19

Arcana Force 0 - The Fool ~2
Arcana Force Ex - the Light Ruler ~1
Arcana Force III - The Empress ~3
Arcana Force IV - The Emperor ~2
Arcana Force VII - The Chariot ~3
Arcana Force XVIII - The Moon ~3
Arcana Force XXI - The World ~3
Honest ~2

Varázslatok: 13

Card Destruction ~1
Giant Trunade ~1
Light Barrier ~2
Lightning Vortex ~1
Magical Mallet ~2
Mystical Space Typhoon ~1
Second Coin Toss ~2
Valhalla, Hall of the Fallen ~3

Csapdák: 8

Arcana Call ~2
Bottomless Trap Hole ~2
Mirror Force ~1
Reversal of Fate ~1
Tour of Doom ~2

Miből mennyit és miért
- A legtöbb képesség magától értetődő, egyik sem árul zsákbamacskát.
- Első és lényeges változtatásom az egy pár lénycserét takar, nevezetesen pedig az Arcana Force I - The Magician helyére került be Arcana Force Ex - the Light Ruler. Ennek oka, hogy a The Magician képessége, még temetőből is használhatatlan. Általános tapasztalat, hogy ha az opponent spellt aktivál, az vagy Brain Control, vagy Smashing Ground, vagy Lighting Vortex és ezek miatt vagy felesleges a double ATK, vagy csak rám nézve ártalmas.
- A következő szörnycsere leginkább a The Light Ruler miatt történt. Az Arcana Force XIV - Temperance szörnyeket cseréltem Arcana Force XVIII - The Moon szörnyekre a nagyobb támadóerő és a Token idéző képessége miatt.
- A draw enginennek csúfolt próbálkozásom a pakliban úgyszintén változást mutat. Eleinte a Cup of Ace "engine"-t próbáltam Trade-inre alakítani, mert a Cup of Ace túl könnyen lehetett öngyilkos kártya, ráadásul a mostani pakli rengeteg magas szintű szörnyet tartalmaz, de a Trade-inhez még így is csak 3 darab 8as szintű szörnyem lenne, mert még a The Moon is csak 7es szint. Végső megoldásként maradt a Magical Mallet, mivel könnyen életmentő lehet a rengeteg magasszintű szörny melett és az opponentet sem segíti.
- Fontos tudnivaló, amennyiben egy Arcana Force monster érmedobás nélkül, tehát Light Barrier field spellel kap effectet, az nem lehet a fielden targetje se az Arcana Call se a Reversal of Fate csapdakártyáknak.

u.i: Azoknak akik inkább vizuális alkatok: Arcana Force: Do you believe in the destiny? v1.2
Vissza az elejére Go down
Siverius

Siverius

Arcana Force: Do you believe in the destiny? Empty
TémanyitásTárgy: Re: Arcana Force: Do you believe in the destiny?   Arcana Force: Do you believe in the destiny? I_icon_minitimeSzomb. Júl. 24, 2010 12:04 pm

Updateltem a paklit v1.2-re (nem mintha bárkit is érdekelne a dolog ...). A pakli mostani állapotában úgy néz ki, hogy az ilyen Dark Magician pakliat alázza, bár versenyre az érmedobálgatás miatt alkalmatlan. De az igazsághoz tartozik, hogy egy Black Wing paklival szemben képes felvenni a versenyt. A meccs win nem túl valószínű (kb. szinte lehetetlen), de egy 1-2 vereséget akkor is simán kihoz magából.
Vissza az elejére Go down

Arcana Force: Do you believe in the destiny?
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal