Homehttp://unitedhuCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Statistics
Összesen 236 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb regisztrált tagunk: Mihi

Jelenleg összesen 14452 hozzászólás olvasható. in 609 subjects
Latest topics
» Társalgó
Kedd. Feb. 23, 2016 8:30 pm by Makk

» A nap zenéje
Kedd. Jan. 26, 2016 8:09 pm by Nheil

» Windows 7 Ultimate 64 Bit Sp1 Key Finder Torrents
Kedd. Jan. 26, 2016 8:08 pm by Nheil

» Mese mondóka újratöltve
Vas. Nov. 02, 2014 8:52 pm by Nheil

» A zelső HS verseny!
Kedd. Okt. 07, 2014 7:28 pm by Istipisti

» Verseny szervezési szabályok!
Hétf. Okt. 06, 2014 11:39 pm by Istipisti

» 2014. Okt 1. tiltó
Szer. Okt. 01, 2014 11:22 pm by Istipisti

» Ki is játszik valójában? azaz: Képek a júzerekről
Pént. Máj. 09, 2014 11:58 pm by NAKA

» Zene játék
Vas. Máj. 04, 2014 2:54 pm by Makk

» HUDA film klub
Hétf. Ápr. 28, 2014 1:47 pm by Tarantila

» Választás 2014
Hétf. Ápr. 28, 2014 1:39 pm by Tarantila

» A nap kártyája
Szer. Ápr. 16, 2014 9:02 am by Makk

» OCG Banlist 2014 április
Hétf. Márc. 24, 2014 1:14 am by NAKA

» Isti normál versenye
Hétf. Márc. 17, 2014 3:15 pm by Istipisti

» Káosz verseny
Vas. Feb. 23, 2014 11:25 am by Nheil

Top posters
Nheil
 
Tarantila
 
Istipisti
 
Set
 
R3dNeX
 
NAKA
 
Makk
 
Ragnaros
 
Cslk
 
Toki
 
Poll
Legyen-e normális verseny?
Igen TCG!
50%
 50% [ 5 ]
Igen OCG!
30%
 30% [ 3 ]
Nem mert homokos vagyok!
10%
 10% [ 1 ]
Karalábé!
10%
 10% [ 1 ]
Összes szavazat : 10

Share | 
 

 Általános kérdések

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a köv. oldalra: : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Next
SzerzőÜzenet
Toki



Posts : 598
Join date : 2010. Mar. 28.
Age : 24
Location : Central Europe

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Jún. 07, 2010 6:37 pm

Amit először mondasz, az úgy van, ahogy mondod. A ruling idézetből nem tudom, mit nem értesz. Ha facedown van és kap egy Shield Crush-t vagy Exiled Force-ot, akkor jöhet a Terror Incarnate. Ugyanígy ha pl Deck Devastation Virust aktivál ellenfél, te behúzod Yubelt, ugye destroy, és akkor ismét jöhet a Terror.
Vissza az elejére Go down
Ragnaros
Moderator
Moderator


Posts : 765
Join date : 2010. Mar. 16.
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 13-10

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Jún. 14, 2010 6:34 pm

Phantom of chaossal másolom PLasma effectjét, és felszerelem rá az ellenfél egyik szörnyét. Amikor elveszti a képességét a phantom, akkor marad rajta a szörny vagy temetőbe kerül?
És ha marad rajta: Ha következő körben megint másolom plasmát, szerelhetek rá másik szörnyet?
Vissza az elejére Go down
Cslk



Posts : 608
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 7
Location : Debrecen

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Jún. 14, 2010 6:41 pm

sry thoic im beganner yet
Öö elvileg marad rajta a szörny, de másikat akkor nem tehetsz rá plasma eff-jéből, mert ugye egyszerre, csak egy lehet Plasmára rakva.
Vissza az elejére Go down
Joco



Posts : 517
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 10

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Jún. 14, 2010 6:47 pm

Temetőbe kerül. És ebbőll a válaszból kiderül a következő is.
Vissza az elejére Go down
Cslk



Posts : 608
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 7
Location : Debrecen

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Jún. 14, 2010 7:38 pm

bat wy? Elvileg az úgy működik, mint egy equip, nem?
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Pént. Jún. 25, 2010 8:17 am

Nem tudom, hogy mennyire vagytok járatosak a dologban, (a netrep sajna nem eléggé) de azt szeretném megkérdezni, hogy amikor a Future Visions effectje által eltávolított szörny visszatér SP-ben a fieldre azt special idézés e, és hogy visszatérő szörnyre lehet e Bottomless Trap Hole-t használni?
Vissza az elejére Go down
Istipisti



Posts : 1523
Join date : 2009. Dec. 30.
Age : 27
Location : Wherever whores go

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 12-11

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Pént. Jún. 25, 2010 10:04 am

Nem special, sőt egyáltalán nem is summon, csak egyszerűen visszakerül, tehát BTH-t nem lehet használni rá.
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Jún. 26, 2010 1:57 am

Köszi, akkor ez világos, de egy utolsó kérdésem még mindig maradt a Future Visionsel kapcsolatban.

Tegyük fel, idézek egy Fortune Lady szörnyet és a Future Visions effectje által RFG-be kerül, majd aktiválom a Fortune's Future varázslapot és az rfg-be került szörnyet a temetőbe küldöm. A következő SP-mben visszatér ez a bizonyos Fortune Lady fieldre, vagy már nem tud?
Vissza az elejére Go down
Set
Moderator
Moderator


Posts : 1145
Join date : 2010. May. 17.
Age : 25
Location : Oulu, Finland

Tapasztalati pont
Credits: 77
Győzelmi mutató: 11-9

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Jún. 26, 2010 2:43 am

Nem térhet vissza mivel már nincs az rfg-ben ahonnan a future visions visszahozhatná, szerintem...
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Jún. 26, 2010 2:51 pm

Ami azt illeti a Future Visions egy szóval sem mondja, hogy rfg-ből kell visszatenni a szörnyet a helyére. :/
Vissza az elejére Go down
Joco



Posts : 517
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 10

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Jún. 26, 2010 7:28 pm

Siverius írta:
Ami azt illeti a Future Visions egy szóval sem mondja, hogy rfg-ből kell visszatenni a szörnyet a helyére. :/

When a monster is Normal Summoned, remove from play that monster. During the next Standby Phase of the controller who Summoned that monster, return it to the field in face-up Attack Position.

Nem jön vissza.
Vissza az elejére Go down
Cslk



Posts : 608
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 7
Location : Debrecen

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Jún. 27, 2010 10:39 am

Ez olyan mint mikor Stardust-ot idézzük Hyper Synchron-nal, és effect-et használunk Stardust-nál, ilyenkor nem remove-olódik STD.. szal ha a szörny akármikor helyet vált, szal GY->Field->RFG->GY akkor bizonyos szempontból egy-egy külön szörnyről beszélünk, picit zavarosan írtam, de majd bogozd ki, fő az, hogy FV-vel is csak akkor jön vissza egy lény, hogyha az ott is maradt. (Pl, ha visszatetted Grave-be, és onnan megint RFG-be, akkor SEM jön vissza. Smile)
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Júl. 03, 2010 1:28 pm

Megint egy kérdés, ez nem rég jutott eszembe és hát nem tudom, hogy mennyire kivitelezhető/szabályos dolog.

Tegyük fel, hogy következőképp áll a helyzet:
- aktív a Future Visions (Field Spell)
- temetőmben van egy Fortune Lady Light

Priorral leidézem a Phantom of Chaos-t és Fortune Lady Light-ot csinálok belőle, majd a Future Visions eltávolítja a Phantom of Chaos-t a fieldről. Tudok így az ál Fortune Lady Light-al idézni a paklimból?
Vissza az elejére Go down
Istipisti



Posts : 1523
Join date : 2009. Dec. 30.
Age : 27
Location : Wherever whores go

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 12-11

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Júl. 03, 2010 6:18 pm

Nem, nem tudsz, mert PoC csak addig másolja az effet/nevet amíg a fielden van.
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Júl. 03, 2010 9:40 pm

Igen és Fortune Lady Light effje, akkor aktiválódik amikor egy effect eltávolítja a fieldről. Ez nem egy temetőben aktiválódó effect.
Vissza az elejére Go down
Istipisti



Posts : 1523
Join date : 2009. Dec. 30.
Age : 27
Location : Wherever whores go

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 12-11

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Júl. 03, 2010 10:17 pm

Ezt találtam: The effect of "Fortune Lady Light" activates after it is removed from the field. If "Fortune Lady Light" is returned to the hand from the field, then the effect activates in the hand. If "Fortune Lady Light" is sent from the field to the Graveyard, then the effect activates in the Graveyard. If "Fortune Lady Light" is removed from play, the effect activates in the place to where the card is removed from play.

És mivel PoC elveszíti az effet, nem jön summon.
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Kedd. Júl. 06, 2010 2:47 pm

Ahham, értem. Köszi szépen!

EDIT: Akadt némi szabadidőm és elkezdtem játszogatni az Advanced Lobbyban, és így játékok közben felmerült bennem 2 kérdés.

- Amikor Aktiválódik a Morphing Jar effectje és az eldobatja velem a Broww, The Huntsman of Dark World-t a kezemből, akkor 6, 7 kártyát húzok, vagy ugyan úgy csak 5-t?

- Amikor LADD semlegesíti a Cyber Dragon spec summonját, akkor mi történik azzal a Cyber Dragonnal?
Vissza az elejére Go down
Nheil
Admin
Admin


Posts : 2631
Join date : 2010. Mar. 08.
Location : Esztergom

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Kedd. Júl. 06, 2010 3:27 pm




Második kérdésed : LADD egyáltalán NEM tudja semlegesíteni Cyber Dragon idézését, mert az NEM effect, hanem idézés.
Vissza az elejére Go down
pendecho



Posts : 467
Join date : 2010. Mar. 29.
Age : 24
Location : Slovakia,near Galanta

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 8-5

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Kedd. Júl. 06, 2010 4:14 pm

Broww effectje miatt +1 lapot huzol,tehát 5+1
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szer. Júl. 07, 2010 1:29 pm

Hm... pedig a Cyber Dragon spec summonja effectből ered, azért kérdeztem.
Meg pl azt is biztosra tudom, hogy Treeebron Froggal, hogyan lehet LADD-ot öltni. Olvastam netrepen, hogy mikor SP-ben jön frog, azt LADD negálja, de mivel a Treeborn Frog effectje nem "once "/" turn" azért LADD max négyszer negálja Treebornt, majd ötödszörre lejön filedre.
Vissza az elejére Go down
Nheil
Admin
Admin


Posts : 2631
Join date : 2010. Mar. 08.
Location : Esztergom

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szer. Júl. 07, 2010 2:04 pm

Cyber Dragon summonja nem effect, hanem summoning condition, tehát még véletlenül se fogja negálni LADD. ÉS igen a Frog végtelenül visszajön, vagyis leamortizálja a laddot és fieldre megy.

Btw, a fórumon tök aktív vagy, de hamachin nem ártana válaszolni is ha rádirok vagy szaba rádír, legalább egy "most nem vagyok itt" reakciót.
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szer. Júl. 07, 2010 2:55 pm

Szabával most játszottam le a meccset. 1, utána 2, viccen kívül nem láttam még hogy írtál nekem.
Vissza az elejére Go down
Ragnaros
Moderator
Moderator


Posts : 765
Join date : 2010. Mar. 16.
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 13-10

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Pént. Júl. 16, 2010 4:50 pm

skill drain + battle feder. ilyenkor mi történik?
Vissza az elejére Go down
Rochester



Posts : 42
Join date : 2010. Jul. 22.
Age : 28
Location : Nagykónyi

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Csüt. Júl. 22, 2010 9:01 pm

Sziasztok!
Most regeltem és annyit kérdeznék, h az itt rendezett versenyek meg mindenféle jó, a KCVDS hányas verziójával mennek?
Vissza az elejére Go down
Nheil
Admin
Admin


Posts : 2631
Join date : 2010. Mar. 08.
Location : Esztergom

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Csüt. Júl. 22, 2010 10:19 pm

Hello üdv köztünk.

1.21 (illetve 1.22 de mindegy mert kompatibilis a kettő) ezt használjuk.
A Kaibacorp fórumon a letöltésekben van direkt link ami leszedi imagepakkal együtt a full 1.21 es verziót cakkompakk. CSak kitömöríted, felinstallálod és megy is.
Vissza az elejére Go down
Sponsored content




TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Today at 3:27 pm

Vissza az elejére Go down
 
Általános kérdések
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
3 / 11 oldalUgrás a köv. oldalra: : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Hungarian United Duelists Academy :: Akadémia kezdő :: Kérdések-
Ugrás: