Homehttp://unitedhuCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Statistics
Összesen 236 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb regisztrált tagunk: Mihi

Jelenleg összesen 14452 hozzászólás olvasható. in 609 subjects
Latest topics
» Társalgó
Kedd. Feb. 23, 2016 8:30 pm by Makk

» A nap zenéje
Kedd. Jan. 26, 2016 8:09 pm by Nheil

» Windows 7 Ultimate 64 Bit Sp1 Key Finder Torrents
Kedd. Jan. 26, 2016 8:08 pm by Nheil

» Mese mondóka újratöltve
Vas. Nov. 02, 2014 8:52 pm by Nheil

» A zelső HS verseny!
Kedd. Okt. 07, 2014 7:28 pm by Istipisti

» Verseny szervezési szabályok!
Hétf. Okt. 06, 2014 11:39 pm by Istipisti

» 2014. Okt 1. tiltó
Szer. Okt. 01, 2014 11:22 pm by Istipisti

» Ki is játszik valójában? azaz: Képek a júzerekről
Pént. Máj. 09, 2014 11:58 pm by NAKA

» Zene játék
Vas. Máj. 04, 2014 2:54 pm by Makk

» HUDA film klub
Hétf. Ápr. 28, 2014 1:47 pm by Tarantila

» Választás 2014
Hétf. Ápr. 28, 2014 1:39 pm by Tarantila

» A nap kártyája
Szer. Ápr. 16, 2014 9:02 am by Makk

» OCG Banlist 2014 április
Hétf. Márc. 24, 2014 1:14 am by NAKA

» Isti normál versenye
Hétf. Márc. 17, 2014 3:15 pm by Istipisti

» Káosz verseny
Vas. Feb. 23, 2014 11:25 am by Nheil

Top posters
Nheil
 
Tarantila
 
Istipisti
 
Set
 
R3dNeX
 
NAKA
 
Makk
 
Ragnaros
 
Cslk
 
Toki
 
Poll
Legyen-e normális verseny?
Igen TCG!
50%
 50% [ 5 ]
Igen OCG!
30%
 30% [ 3 ]
Nem mert homokos vagyok!
10%
 10% [ 1 ]
Karalábé!
10%
 10% [ 1 ]
Összes szavazat : 10

Share | 
 

 Általános kérdések

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a köv. oldalra: : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next
SzerzőÜzenet
Nheil
Admin
Admin


Posts : 2631
Join date : 2010. Mar. 08.
Location : Esztergom

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Szept. 19, 2010 12:20 pm

Természetesen annak a graveét akinek aktuálisan a fielden van a szörny, tehát ez esetben Isti 0 ATK-t kap, mivel neki nincs Jurracja a graveben.

_________________
Look, haters wanna see me fall
Bass ready, race red, run me over like a race track
Your words are empty like your pockets or profit
When I say hey hey (hey hey) hey hang the DJ

This is the sound, we gonna rock the show
We gonna rock the house, we gonna rock the fuckin venue
This is the sounds of party cool, get your strafe on
Put your hands up, good, and see what’s on the menu
Vissza az elejére Go down
ArtificialSoul



Posts : 13
Join date : 2010. Sep. 11.
Age : 25

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Szept. 19, 2010 12:40 pm

Kösz szépen a gyors választ. Ezt jó biztosan tudni.
Vissza az elejére Go down
Rochester



Posts : 42
Join date : 2010. Jul. 22.
Age : 28
Location : Nagykónyi

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Szept. 20, 2010 1:22 pm

Hi!

Ha valahogy összejön, hogy 2 Judgment Dragon van lent nekem, és használom az egyik effect-jét, akkor a másik sárkány elpusztul?
Vissza az elejére Go down
Breaker



Posts : 264
Join date : 2010. Sep. 13.
Age : 21
Location : Debrecen

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 5-0

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Szept. 20, 2010 3:04 pm

Elpusztít minden más kártyát, tehát a másik elpusztul.

_________________
Az élet egy játék, amiben nem lehet menteni és respawnolni.
Vissza az elejére Go down
Rochester



Posts : 42
Join date : 2010. Jul. 22.
Age : 28
Location : Nagykónyi

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Pént. Szept. 24, 2010 11:17 pm

a netrep-en azt írja Hamon rulingjainál, hogy Crystal Beast-eket is lehet Continuous Spell-ként használni. ilyenkor ezeket a lapokat vhogy át lehet tenni a trap mezőre vagy bemondom h mi a szarnak használom és ennyi?
Vissza az elejére Go down
Set
Moderator
Moderator


Posts : 1145
Join date : 2010. May. 17.
Age : 25
Location : Oulu, Finland

Tapasztalati pont
Credits: 77
Győzelmi mutató: 11-9

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Pént. Szept. 24, 2010 11:22 pm

Berakod őket rfg-be és annyi. Aztán ha elhaszhálod őket átrakod a gravebe
Vissza az elejére Go down
Breaker



Posts : 264
Join date : 2010. Sep. 13.
Age : 21
Location : Debrecen

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 5-0

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Csüt. Okt. 07, 2010 7:48 pm

Szolgál valamire a bal alsó sarokban található egyedi 8-számjegyú kód? (IRL, not video games)
Azonos kártyáknak azonos ez a száma, néhány kártyának pedig nincs ilyen száma.
Nem értem, mert a kártyákat elsősorban a nevük alapján különböztetjük meg.

_________________
Az élet egy játék, amiben nem lehet menteni és respawnolni.
Vissza az elejére Go down
Nheil
Admin
Admin


Posts : 2631
Join date : 2010. Mar. 08.
Location : Esztergom

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Kedd. Okt. 12, 2010 11:53 am

Ha egy elemi fos harcban meghal, értelemszerűen feléleszthető Skyscraper 2 vel utána.
De mi van akkor ha ugyanez az az elemi fos kap mondjuk egy Dark Holet, és megint meghal?
A második halála "felülírja" az első harc általi megdöglését , vagy továbbra is érvényben van az hogy aki egyszer harcban meghalt, az harc általi halottnak minősül, szóval ha csak egyszer is leüik harcban és utána 3szor tributolják, sendelik, dark holeozzák stb, akkor is éleszthető mert már harc által meg van halva?

_________________
Look, haters wanna see me fall
Bass ready, race red, run me over like a race track
Your words are empty like your pockets or profit
When I say hey hey (hey hey) hey hang the DJ

This is the sound, we gonna rock the show
We gonna rock the house, we gonna rock the fuckin venue
This is the sounds of party cool, get your strafe on
Put your hands up, good, and see what’s on the menu
Vissza az elejére Go down
Breaker



Posts : 264
Join date : 2010. Sep. 13.
Age : 21
Location : Debrecen

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 5-0

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Kedd. Okt. 12, 2010 3:16 pm

Én amondó vagyok, hogy mivel effekt által halt meg, nem hozhatod vissza Skyscraper 2vel.
Hasonló elv alapján van egy bizonyos "Fusion Recovery" lap, szerintem annál se lehet visszahozni egy olyan Fusion Material Szörnyet, ami megjárta a gravet. És a Stardust Dragon is ha használja az effektjét, de rfg lesz a grave után, majd Burial from a Different Dimension vagy valamivel visszahozod, nem jöhet vissza az End Phaseben.

_________________
Az élet egy játék, amiben nem lehet menteni és respawnolni.
Vissza az elejére Go down
R3dNeX



Posts : 1020
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 26
Location : Place of God :D

Tapasztalati pont
Credits: 50
Győzelmi mutató: 3-5

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Okt. 25, 2010 2:23 pm

egy kérdésem lenne, hogy lightning vortexnél lap dobás mért cost

Discard 1 card. Destroy all face-up monsters on the field.

Két külön álló mondat rész amit igazából úgy is nézhetünk hogy két képesség egyszerre

és sztem ha cost lenne, akk úgy kelett volna fogalmazni hogy Discar 1 card to destroy all face-up monsters on the field.


Vagy rosszul látom?

sztem erre is akkor találták ki ezt a rulingot hogy cost, pl dark worldnál túl nagy előny lenne

de a megirt lapot megváltoztatni nem lehet, ezért igy adták meg neki a rulingot, hiába hülyeség...

_________________
Vissza az elejére Go down
Breaker



Posts : 264
Join date : 2010. Sep. 13.
Age : 21
Location : Debrecen

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 5-0

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Okt. 25, 2010 3:50 pm

Akkor nem cost, ha egyben van és az AND szó is ott van, tehát egyszerre történik (pl Blackwing- Vayu the Emblem of Honor's second effect, Cross Porter's first effect, Future Fusion (!) ), vagy THEN, tehát azután, az is az effekt része (pl Graceful Charity, Dark World Dealings)

Az olyan kártyák, ahol TO, tehát ahhoz, vagy BY doing smg, tehát valamit "csinálva" illetve az ilyen Lightning Vortex féle különálló mondatos kártyák mind costosnak számítanak.

costok:
-Pay ... Life Points (Solemn Judgment, Premature Burial)
-Pay Life Points until you have ... left (Backs to the Wall, Winged Dragon of Ra)
-Tribute ... monster (Exiled Force, Cannon Soldier)
-Discard ... card (Lightning Vortex, Magical Stone Excavation)
-Send ... card from your hand/field to the graveyard (Card Rotator, Domino Effect)
-Return ... card from your hand to the top of your Deck (Plaguespreader Zombie)

Vannak kártyák, ahol külön mondatban vannak a costok, és vannak ahol nem.
És régen engem is megkavart a Dark World<->cost dolog.

Viszont a Dark World-ös szörnyeknél specifikálja azt, hogy EFFEKT ÁLTAL legyenek eldobva, és a cost NEM effekt (tehát azt nem is lehet negálni).

_________________
Az élet egy játék, amiben nem lehet menteni és respawnolni.
Vissza az elejére Go down
Szaba



Posts : 224
Join date : 2010. Mar. 09.

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Hétf. Okt. 25, 2010 10:07 pm

császtok én még new vagyok it a fórumon és az lenne a kérdésem hogy mért ilyen faszszopó ez egész kc bagázs , előre is köszi a válaszokat és sorry for flaming...oh wait this isn't flaming
Vissza az elejére Go down
Cslk



Posts : 608
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 7
Location : Debrecen

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Kedd. Okt. 26, 2010 7:45 pm

bekus dey hafnt eva ben in gyana
Vissza az elejére Go down
Ragnaros
Moderator
Moderator


Posts : 765
Join date : 2010. Mar. 16.
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 13-10

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Kedd. Feb. 01, 2011 6:27 pm

http://yugioh.wikia.com/wiki/Tyrant%27s_Temper

Ez a Tyrents Temper megállja az Imperion Iron Wall-t is?
Vissza az elejére Go down
Joco



Posts : 517
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 10

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Kedd. Feb. 01, 2011 7:30 pm

Ragnaros írta:
http://yugioh.wikia.com/wiki/Tyrant%27s_Temper

Ez a Tyrents Temper megállja az Imperion Iron Wall-t is?

"Face up on the field". Szal nem, de ki használja az Iron Wallt manapság?

_________________


Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Csüt. Márc. 31, 2011 10:18 pm

Sangan kereshet King of The Skull Servants-ot a pakliból?

King of The Skull Servants ATK "?"

Vissza az elejére Go down
Nheil
Admin
Admin


Posts : 2631
Join date : 2010. Mar. 08.
Location : Esztergom

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Csüt. Márc. 31, 2011 10:27 pm

Nem kereshet, mivel a "?" az nem kisebb, mint 1500, ha 0 lenne akkor kereshetne.

_________________
Look, haters wanna see me fall
Bass ready, race red, run me over like a race track
Your words are empty like your pockets or profit
When I say hey hey (hey hey) hey hang the DJ

This is the sound, we gonna rock the show
We gonna rock the house, we gonna rock the fuckin venue
This is the sounds of party cool, get your strafe on
Put your hands up, good, and see what’s on the menu
Vissza az elejére Go down
Siverius



Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 27
Location : Budapest

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Ápr. 02, 2011 1:29 pm

Akad egy érdekes kérdésem.

A szituáció a következő: Térfelem van Destiny Hero Diamond Dude, aktiválom az effektjét és ezáltal a temetőbe kerül egy Dark Magic Curtain. Ugye a következő körben aktiválódik az effekt és 0 életpontért idézhetek egy Dark Magician-t. Ez idáig tiszta, de jön a valódi kérdées;

- a Dark Magic Curtain effektje így kezdődik: If you activate this card, you cannot Normal Summon, Flip Summon or Special Summon this turn.

De Diamond Dude csak effektet aktivál, nem magát a spellt. Szóval helyes e az a feltételezés, hogy ha Destiny Hero Diamond Dude effektjével aktiválom a Dark Magic Curtain varázslapot, akkor attól még megmaradnak az idézési lehetőségeim rendesen?
Vissza az elejére Go down
Tarantila
Admin
Admin


Posts : 1544
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 28
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 75
Győzelmi mutató: 11-5

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Szomb. Ápr. 02, 2011 1:55 pm

Nem. Pot of Duality mellet is pl ha ki millelsz egy Wulfot az nem specidéződik.

A kártyának az effectja attól élni fog.

_________________



[19:47:05] [Nheil - 5.188.145.21]
amugy ha maxx c is va na deckben meg kristya az nem ütközik kicsit ?
[19:47:16]
nem miért?
[19:47:23] [Nheil - 5.188.145.21]
mer ha kristya kimegy
[19:47:28] [Nheil - 5.188.145.21]
onnan dead draw a maxx c
[19:48:02]
ez fasz kérdés volt Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://hungarianudacademy.forumotion.net
pendecho



Posts : 467
Join date : 2010. Mar. 29.
Age : 24
Location : Slovakia,near Galanta

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 8-5

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Ápr. 03, 2011 5:43 am

Ha dupe frogra meg valami másra hozok LADD-ot,akkor mi van? Márminthogy adhatok frogot a kezembe,vagy negálodik és -500 vagy mi?
Vissza az elejére Go down
Tarantila
Admin
Admin


Posts : 1544
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 28
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 75
Győzelmi mutató: 11-5

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Ápr. 03, 2011 8:46 am

Negálodik Smile

_________________



[19:47:05] [Nheil - 5.188.145.21]
amugy ha maxx c is va na deckben meg kristya az nem ütközik kicsit ?
[19:47:16]
nem miért?
[19:47:23] [Nheil - 5.188.145.21]
mer ha kristya kimegy
[19:47:28] [Nheil - 5.188.145.21]
onnan dead draw a maxx c
[19:48:02]
ez fasz kérdés volt Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://hungarianudacademy.forumotion.net
Breaker



Posts : 264
Join date : 2010. Sep. 13.
Age : 21
Location : Debrecen

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 5-0

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Ápr. 03, 2011 4:11 pm

Nem, mert "Missing the Timing" van. Optional Trigger effekteknél (you can...) ha nem az a dolog történt utolsónak, pl itt a tribute summon és nem a sent to the graveyard, akkor "lekésed" és nem aktiválódik.

_________________
Az élet egy játék, amiben nem lehet menteni és respawnolni.
Vissza az elejére Go down
pendecho



Posts : 467
Join date : 2010. Mar. 29.
Age : 24
Location : Slovakia,near Galanta

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 8-5

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Ápr. 03, 2011 4:15 pm

Breaker írta:
Nem, mert "Missing the Timing" van. Optional Trigger effekteknél (you can...) ha nem az a dolog történt utolsónak, pl itt a tribute summon és nem a sent to the graveyard, akkor "lekésed" és nem aktiválódik.

Akkor LADD nem is veszít 500 támadopontot?
Vissza az elejére Go down
Breaker



Posts : 264
Join date : 2010. Sep. 13.
Age : 21
Location : Debrecen

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 5-0

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Ápr. 03, 2011 5:15 pm

Szerintem nem.

_________________
Az élet egy játék, amiben nem lehet menteni és respawnolni.
Vissza az elejére Go down
pendecho



Posts : 467
Join date : 2010. Mar. 29.
Age : 24
Location : Slovakia,near Galanta

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 8-5

TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Vas. Ápr. 03, 2011 6:50 pm

Van most olyan emulátor amin fut a tag force 5? Vagy nemtudtok valami más jo yu-gi oh játékot ami nem manuális?
Vissza az elejére Go down
Sponsored content




TémanyitásTéma: Re: Általános kérdések   Today at 3:27 pm

Vissza az elejére Go down
 
Általános kérdések
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
6 / 11 oldalUgrás a köv. oldalra: : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Hungarian United Duelists Academy :: Akadémia kezdő :: Kérdések-
Ugrás: