Homehttp://unitedhuCalendarGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Statistics
Összesen 236 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Mihi

Jelenleg összesen 14452 hozzászólás olvasható. in 609 subjects
Latest topics
» Társalgó
Kedd Feb. 23, 2016 8:30 pm by Makk

» A nap zenéje
Kedd Jan. 26, 2016 8:09 pm by Nheil

» Windows 7 Ultimate 64 Bit Sp1 Key Finder Torrents
Kedd Jan. 26, 2016 8:08 pm by Nheil

» Mese mondóka újratöltve
Vas. Nov. 02, 2014 8:52 pm by Nheil

» A zelső HS verseny!
Kedd Okt. 07, 2014 7:28 pm by Istipisti

» Verseny szervezési szabályok!
Hétf. Okt. 06, 2014 11:39 pm by Istipisti

» 2014. Okt 1. tiltó
Szer. Okt. 01, 2014 11:22 pm by Istipisti

» Ki is játszik valójában? azaz: Képek a júzerekről
Pént. Május 09, 2014 11:58 pm by NAKA

» Zene játék
Vas. Május 04, 2014 2:54 pm by Makk

» HUDA film klub
Hétf. Ápr. 28, 2014 1:47 pm by Tarantila

» Választás 2014
Hétf. Ápr. 28, 2014 1:39 pm by Tarantila

» A nap kártyája
Szer. Ápr. 16, 2014 9:02 am by Makk

» OCG Banlist 2014 április
Hétf. Márc. 24, 2014 1:14 am by NAKA

» Isti normál versenye
Hétf. Márc. 17, 2014 3:15 pm by Istipisti

» Káosz verseny
Vas. Feb. 23, 2014 11:25 am by Nheil

Top posters
Nheil
 
Tarantila
 
Istipisti
 
Set
 
R3dNeX
 
NAKA
 
Makk
 
Ragnaros
 
Cslk
 
Toki
 
Poll
Legyen-e normális verseny?
Igen TCG!
50%
 50% [ 5 ]
Igen OCG!
30%
 30% [ 3 ]
Nem mert homokos vagyok!
10%
 10% [ 1 ]
Karalábé!
10%
 10% [ 1 ]
Összes szavazat : 10

Share | 
 

 Általános kérdések

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next
SzerzőÜzenet
Ragnaros
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 765
Join date : 2010. Mar. 16.
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 13-10

TémanyitásTárgy: Általános kérdések   Csüt. Május 06, 2010 4:34 pm

mivel erre értelmetlennek láttam hogy nyissak külön topicot, gondoltam ez jó lesz neki.

haverom aktiválta a supervise-t, aztán azt akin volt besynchrozta black rose-ra. vele robbantott. Ilyenkor nem úgy van hogy elöbb visszahoz szörnyet, és csak utána robbanthat?
Vissza az elejére Go down
Sheodon
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 245
Join date : 2010. Mar. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Csüt. Május 06, 2010 4:42 pm

A supervisezal idézett Normal szörny chainet indít. Szóval szerintem előbb robbant, majd visszajön a lény. De ezt majd egy okosabb illető megmondja. Very Happy
Vissza az elejére Go down
Ragnaros
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 765
Join date : 2010. Mar. 16.
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 13-10

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 11, 2010 5:20 pm

ha van egy ? ATK-ú dark szörny, azt ki lehet keresni Mystic Tomatoval? (Clear Vice Dragont)
Vissza az elejére Go down
pendecho

avatar

Posts : 467
Join date : 2010. Mar. 29.
Age : 25
Location : Slovakia,near Galanta

Tapasztalati pont
Credits: 0
Győzelmi mutató: 8-5

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 11, 2010 5:42 pm

thunder king ria oh negálja a spec summonjat annak a szornynek amit LADD elpusztulasaval hozhatunk?
Vissza az elejére Go down
Joco

avatar

Posts : 517
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 11

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 11, 2010 6:51 pm

Ragnaros írta:
ha van egy ? ATK-ú dark szörny, azt ki lehet keresni Mystic Tomatoval? (Clear Vice Dragont)

Clear Vice Dragon 0 ATK-ú szörny, ezért bekereshető.(Mégse, Googleban anime artworkot láttam, ahol 0 az ATK, de TCG-ben ?.) De egyébként ?-es szörnyek nem.

pendecho írta:
thunder king ria oh negálja a spec summonjat annak a szornynek amit LADD elpusztulasaval hozhatunk?

Nem negálhatja.
Vissza az elejére Go down
Tarantila
Admin
Admin
avatar

Posts : 1544
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 29
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 75
Győzelmi mutató: 11-5

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 11, 2010 7:59 pm

Nem negálja mert nem saját effectből jön Smile

_________________



[19:47:05] [Nheil - 5.188.145.21]
amugy ha maxx c is va na deckben meg kristya az nem ütközik kicsit ?
[19:47:16]
nem miért?
[19:47:23] [Nheil - 5.188.145.21]
mer ha kristya kimegy
[19:47:28] [Nheil - 5.188.145.21]
onnan dead draw a maxx c
[19:48:02]
ez fasz kérdés volt Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://hungarianudacademy.forumotion.net
Sheodon
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 245
Join date : 2010. Mar. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Pént. Május 14, 2010 7:02 pm

Kapott egy pipát a topik, elvégre jobb az ilyesmit kiemelni.

Amúgy:

Van ez az Ancient City - Rainbow Ruins nevezetű lap. Na már most, annak van ez a képessége:

Idézet :
● 3+: You can send 1 "Crystal Beast" monster you control to the Graveyard to negate the activation of a Spell or Trap Card and destroy it.

Ehhez a képességhez lehet-e használni Crystal Beastet ami az S/T-n van?

Egyesek szerint lehet és sokan használják, ám nemrég találtam egy ilyen megjegyzést valahol:

Idézet :
For the "3+" effect, you have to send a "Crystal Beast" Monster to the Graveyard. You cannot send a "Crystal Beast" Spell Card. This is a cost.
Vissza az elejére Go down
Joco

avatar

Posts : 517
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 11

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Pént. Május 14, 2010 7:47 pm

Sheodon írta:
Kapott egy pipát a topik, elvégre jobb az ilyesmit kiemelni.

Amúgy:

Van ez az Ancient City - Rainbow Ruins nevezetű lap. Na már most, annak van ez a képessége:

Idézet :
● 3+: You can send 1 "Crystal Beast" monster you control to the Graveyard to negate the activation of a Spell or Trap Card and destroy it.

Ehhez a képességhez lehet-e használni Crystal Beastet ami az S/T-n van?

Egyesek szerint lehet és sokan használják, ám nemrég találtam egy ilyen megjegyzést valahol:

Idézet :
For the "3+" effect, you have to send a "Crystal Beast" Monster to the Graveyard. You cannot send a "Crystal Beast" Spell Card. This is a cost.

Lehet. Az a megjegyzés a spellekre vonatkozik. Amik S/T-ben vannak azok monsterek is.
Vissza az elejére Go down
Sheodon
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 245
Join date : 2010. Mar. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Pént. Május 14, 2010 8:10 pm

Igen, tudom hogy szörnyek "is", de itt a probléma, mert a kártyák meg azt írják hogy Continuous Spellnek számítanak. Ez egy nagy dilemma :S
Vissza az elejére Go down
Cslk

avatar

Posts : 608
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 8
Location : Debrecen

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Pént. Május 14, 2010 10:45 pm

kb 90% hogy lehet. A spell/trap-eket is te irányítod.. Pl vannak olyan lapok (csak most lusta vok példálózni) hogy Destroy 1 face-down Spell or Trap Card that your opponent controls. Szal a CB-ket az s/t-ben is contrololod, szal be tod áldozni, bár a cost felével vannak kételyek.. az a többi 10%.
Vissza az elejére Go down
Freed



Posts : 47
Join date : 2010. Feb. 01.
Age : 22

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Pént. Május 14, 2010 10:58 pm

Hogy születik a kis baba?
Vissza az elejére Go down
Cslk

avatar

Posts : 608
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 8
Location : Debrecen

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Pént. Május 14, 2010 11:05 pm

Pina fasz együtt basz, abból lesz a kiskopasz. :/

btw tetszenek a képek Very Happy
Vissza az elejére Go down
Istipisti

avatar

Posts : 1523
Join date : 2009. Dec. 30.
Age : 28
Location : Wherever whores go

Tapasztalati pont
Credits: 55
Győzelmi mutató: 12-11

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Szomb. Május 15, 2010 10:13 am

Megerősítenétek valamiben?
ha prismaval vagy PoC-al kopizom cyber dragont akkor azt ugye használhatom cyber end dragon fusiojához?
Vissza az elejére Go down
Tarantila
Admin
Admin
avatar

Posts : 1544
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 29
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 75
Győzelmi mutató: 11-5

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Szomb. Május 15, 2010 11:05 am

Prismával igen, PoC-al nem.

_________________



[19:47:05] [Nheil - 5.188.145.21]
amugy ha maxx c is va na deckben meg kristya az nem ütközik kicsit ?
[19:47:16]
nem miért?
[19:47:23] [Nheil - 5.188.145.21]
mer ha kristya kimegy
[19:47:28] [Nheil - 5.188.145.21]
onnan dead draw a maxx c
[19:48:02]
ez fasz kérdés volt Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://hungarianudacademy.forumotion.net
Siverius

avatar

Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 28
Location : Budapest

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Szomb. Május 15, 2010 11:28 am

Na most, hogy így olvasgatok támadt egy extra kérdésem is az alap mellé.

A Phantom of Chaos-t miért nem használhatja a Cyber End Dragonhoz a fúzió során ha a E-Hero Prismát meg igen? Hiszen a Phantom of Chaos a E-Hero Prismával ellentétben nem csak a "Cyber Dragon" nevet kapja meg hanem az effectjét is, ha úgy vesszük tökéletesebb másolatot csinál, mint a Prisma.

- Aztán meg az eredeti kérdésem.

Teszem azt E-Hero Prismából egy körig Dark Magiciant csinálok és hozzá csatolom a Magic Formula equip cardot. A kör végén a Magic forumla elpusztul és a temetőbe kerül, vagy marad a felszerelt E-Hero Prismán amíg az a pályán van?
Csak azért kérdezem, mert semmi olyat nem ír, hogy ha elpusztulna a Dark Magician ő is pusztul. Azt írja, hogy csak Dark Magicianhoz, vagy Dark Magician Girlhöz csatolhatom, szóval a csatolás kritériuma megvan, de arra már semmi, hogy mi történik ha a kör végén a Dark Magician meg a Girl átváltozik akkor mi lesz.
Vissza az elejére Go down
Tarantila
Admin
Admin
avatar

Posts : 1544
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 29
Location : Budapest

Tapasztalati pont
Credits: 75
Győzelmi mutató: 11-5

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Szomb. Május 15, 2010 12:00 pm

Valóban tévedtem, úgy emlékeztem PoC nem másolja a nevet csak a képességet, de akkor semmi. Surprised mert másolja.

_________________



[19:47:05] [Nheil - 5.188.145.21]
amugy ha maxx c is va na deckben meg kristya az nem ütközik kicsit ?
[19:47:16]
nem miért?
[19:47:23] [Nheil - 5.188.145.21]
mer ha kristya kimegy
[19:47:28] [Nheil - 5.188.145.21]
onnan dead draw a maxx c
[19:48:02]
ez fasz kérdés volt Very Happy
Vissza az elejére Go down
http://hungarianudacademy.forumotion.net
Joco

avatar

Posts : 517
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 11

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Szomb. Május 15, 2010 12:14 pm

Siverius írta:
Na most, hogy így olvasgatok támadt egy extra kérdésem is az alap mellé.

A Phantom of Chaos-t miért nem használhatja a Cyber End Dragonhoz a fúzió során ha a E-Hero Prismát meg igen? Hiszen a Phantom of Chaos a E-Hero Prismával ellentétben nem csak a "Cyber Dragon" nevet kapja meg hanem az effectjét is, ha úgy vesszük tökéletesebb másolatot csinál, mint a Prisma.

- Aztán meg az eredeti kérdésem.

Teszem azt E-Hero Prismából egy körig Dark Magiciant csinálok és hozzá csatolom a Magic Formula equip cardot. A kör végén a Magic forumla elpusztul és a temetőbe kerül, vagy marad a felszerelt E-Hero Prismán amíg az a pályán van?
Csak azért kérdezem, mert semmi olyat nem ír, hogy ha elpusztulna a Dark Magician ő is pusztul. Azt írja, hogy csak Dark Magicianhoz, vagy Dark Magician Girlhöz csatolhatom, szóval a csatolás kritériuma megvan, de arra már semmi, hogy mi történik ha a kör végén a Dark Magician meg a Girl átváltozik akkor mi lesz.

Marad rajta az eqiup.
Vissza az elejére Go down
yami05

avatar

Posts : 3
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 25
Location : Garamszentgyörgy

TémanyitásTárgy: Dark tuner monster hianya   Hétf. Május 17, 2010 11:37 pm

Nem talalalok dark tuner monstert a KCVDS-ben de Dark Synchro monstert igen hogyan lehet megidezni igy a kartyat?
Vissza az elejére Go down
http://www.bankai.5mp.eu
Sheodon
Moderator
Moderator
avatar

Posts : 245
Join date : 2010. Mar. 15.

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Hétf. Május 17, 2010 11:38 pm

Úgy hogy a DARK Synchrokat módosították, és normál Synchronak minősülnek. DARK Synchrok jelenleg csak a Tag Forceban léteznek.
Vissza az elejére Go down
Siverius

avatar

Posts : 152
Join date : 2010. May. 13.
Age : 28
Location : Budapest

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 18, 2010 3:31 pm

Ez nem igazán kérdés, inkább kérés; valaki el tudná nekem konkrétan magyarázni hegyiről- tövire a Volcanic Queen effectjét? Nem igazán értem, hogy mikor ki tudja használni az effectjét. :S
Vissza az elejére Go down
Joco

avatar

Posts : 517
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 11

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 18, 2010 4:14 pm

yami05 írta:
Nem talalalok dark tuner monstert a KCVDS-ben de Dark Synchro monstert igen hogyan lehet megidezni igy a kartyat?

Dark tuner az = Dark monster, ami tuner.
Vissza az elejére Go down
Joco

avatar

Posts : 517
Join date : 2009. Dec. 27.
Age : 11

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 18, 2010 4:21 pm

Siverius írta:
Ez nem igazán kérdés, inkább kérés; valaki el tudná nekem konkrétan magyarázni hegyiről- tövire a Volcanic Queen effectjét? Nem igazán értem, hogy mikor ki tudja használni az effectjét. :S

"Once per turn, you can send 1 other card you control to the Graveyard to inflict 1000 damage to your opponent. During your End Phase, either Tribute 1 other monster or take 1000 damage."
Gondolom, ez a rész nem világos.
Körönként,az ellenfeled küldhet egy lapot a temetőbe, amit írányít (fieldjén van), h 1000-rel csökkentse az LP-d. A köre végén neked és az ellenfelednek fel kell áldozni egy szörnyet (ezen kívül). Aki nem teszi meg 1000ret szop.

A lényeg: szar lap, ne használd, Lava Golem 1000-szer jobb.
Vissza az elejére Go down
Nheil
Admin
Admin
avatar

Posts : 2631
Join date : 2010. Mar. 08.
Location : Esztergom

Tapasztalati pont
Credits: 170
Győzelmi mutató: 8-14

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 18, 2010 4:56 pm

Hát ez tényleg nagyon ócska lap, ha már burn akkor inkább Lava Golem...
Még Volcanic deckbe is túl fos.
Vissza az elejére Go down
yami05

avatar

Posts : 3
Join date : 2009. Dec. 26.
Age : 25
Location : Garamszentgyörgy

TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   Kedd Május 18, 2010 10:39 pm

Joco4 írta:
yami05 írta:
Nem talalalok dark tuner monstert a KCVDS-ben de Dark Synchro monstert igen hogyan lehet megidezni igy a kartyat?

Dark tuner az = Dark monster, ami tuner.

Légyszives tudnál irni valami példa lapot?
Vissza az elejére Go down
http://www.bankai.5mp.eu
Guest
Vendég



TémanyitásTárgy: .   Kedd Május 18, 2010 10:44 pm

.


A hozzászólást Dafti összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Jún. 09, 2010 3:15 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Általános kérdések   

Vissza az elejére Go down
 
Általános kérdések
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 11 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Hungarian United Duelists Academy :: Akadémia kezdő :: Kérdések-
Ugrás: